Beskidy Ultra - Trail®

40km ↗2.160m ↘2.160m Limit czasowy - 10h

Poniżej pliki do pobrania:

Szczegółowy Opis Trasy BUT 40

1. Deptakiem w Szczyrku obok Żylicy biegniemy ok. 500m po czym skręcamy w prawo na ul. Beskidzką.
  2. Na ul. Beskidzkiej w lewo do góry, w prawo – ul. Górska, – ul. Górska szlak NIEBIESKI
  3. W prawo ul Wrzosowa szlak NIEBIESKI
  4. Po lewej mijamy Sanktuarium MB Szczyrkowskiej – i dalej NIEBIESKI do Siodła pod Klimczokiem
  5. Na Siodle w lewo na szczyt Klimczoka i stamtąd w lewo na ŻÓŁTY w kierunku na Błatnią przez Trzy Kopce i Stołów.
  6. Z Błatniej szlakiem ZIELONYMzbiegamy w kierunku Brennej i w 3/4 długości skręcamy na szlak CZARNY
  7. W Brennej wybiegamy obok Urzędu Gminy i przekraczając ul Wyzwolenia (zgodnie z przepisami ruchu drogowego) biegniemy do Amfiteatru gdzie znajdziemy trzeci punkt odżywczy
  8. Mijając Amfiteatr wbiegamy na mostek i na szlak ZIELONYi podbiegamy na Horzelnicę (obok wyciągu) i Stary Groń
  9. Za Starym Groniem trzymamy się szlaku CZARNEGOw kierunku Grabowej gdzie skręcamy w prawo i szlakiem CZERWONYM dobiegamy do Białego Krzyża i Przełęczy Salmopolskiej gdzie znajdziemy czwarty punkt odżywczy.
  10. Z Salmopola szlakiem CZERWONYMbiegniemy na Malinów i na Malinowską Skałę.
  11. Na Malinowskiej skręcamy w lewo na szlak ZIELONY,którym przez Kopę Skrzyczeńską i Małe Skrzyczne dobiegamy do Skrzycznego.
  12. Na Skrzycznym skręcamy w lewo na stok i nim zbiegamy w dół ok 400m i skręcamy w prawo na ZIELONY.
  13. Biegniemy nim ok 600 m i odbijamy w prawo za oznaczeniami. Po ok 1,5 km zbiegu odbijamy w lewo i biegniemy piekną zalesioną , miekką scieżką aż dobiegamy do zabudowań i tam znów prosto na miękką leśną ścieżkę, przez strumień i do góry na asfalt.
  14. Na nim w prawo i po ok 150 m z asfaltu w lewo i ostro do góry. Znowu za oznaczeniami pod górę ok 700 m i na szczycie za oznaczeniami w zbieg.
  15. Na dole w prawo i ok 2 km ścieżkami pod Skalitem.
  16. Nadal podążając za oznaczeniami dobiegamy do Przełęczy Siodło.
  17. Po Siodle kierujemy się na Skalite i trasą w lewo na dół zgodnie z oznaczeniami (nadal trasa biegowa) dobiegamy do domostw i w dół drogą pokrytą płytami do mostka na Żylicy.
  18. Za mostkiem skręcamy w PRAWO i widać już Skocznię a przed nią Amfiteatr w Szczyrku.

Jesteś na Mecie - GRATULACJE!!!

NEWSLETTER

Zapisz się, a będziesz otrzymywać najnowsze informacje o nowych zawodach i wynikach oraz najnowsze aktualności