Beskidy Ultra - Trail®

BUT 305 Challenge

305km ↗15.770m ↘15.770m Limit czasowy - 76h

Jak już wiecie, BUT Challenge w tym roku wydłużył nieco swój dystans

i będzie liczył aż 305km z przewyższeniem 15 770m +/-

Pliki do pobrania:

Szczegółowy opis trasy BUT 305

1. Start z Amfiteatru w Szczyrku na ul. Beskidzką w prawo na szlak NIEBIESKI. Na Klimczok NIEBIESKIM i za schroniskiem na Klimczoku szlakiem ZIELONYM a potem ŻÓŁTYM na Kołowrót i potem NIEBIESKIM na Kozią Górę.
  2. Z Koziej Góry NIEBIESKIM na Równię i CZERWONYM do Bystrej a tam ZIELONYM ciśniemy do Wilkowic i dalej ZIELONYM szlakiem na Magurkę.
  3. Z Magurki NIEBIESKIM na Przełęcz Przegibek i dalej Groniczki a tam zmieniamy na CZERWONY kierując się na Hrobaczą Łąkę. Nadal CZERWONYM kierujemy się do zapory w Porąbce i za zaporą po górę. Na górze dochodzimy do szerokiego szlaku i skręcamy w lewo. Po ok 100m po prawej będzie ścieżka – nią zbiegamy w dół do ul. Kurkowej, następnie Kłosowa w dół i ul. Kozubnicką do mostka.
  4. Za mostkiem skręcamy w prawo i po prawej mijamy ruiny ośrodka Kozubnik. Biegniemy drogą do góry aż dotrzemy do szlaku po lewej. Nim pniemy się do góry aż do rozejścia i na nim szerokim szlakiem w lewo. Po ok 500 m przy stodole po prawej stronie skręcamy w ścieżkę w prawo i zaraz za stodołą znowu w prawo. Biegniemy w dół mijając dom po lewej i zbiegamy szlakiem cały czas na sam dół i aż do mostka , za nim na drodze biegniemy w lewo aż do szlaku ZIELONEGO po prawej stronie, który prowadzi na Bukowski Groń, Małą Bukową aż do Kocierza.
  5. Przy ośrodku Kocierz skręcamy w lewo na szlak CZERWONY i nim przez Kiczorę, Potrójną, Łamaną Skałę, Leskowiec, Groń Jana Pawła II i Jaworzynę dobiegamy do Krzeszowa Górnego.
  6. Tu znowu CZERWONYM ciśniemy na Przełęcz Carchel i zmieniamy na ZIELONY a nim przez Lipską Górę do Suchej Beskidzkiej.
  7. W Suchej CZARNYM kierujemy się na Przysłop a potem CZERWONYM do centrum Zawoi.
  8. W centrum Zawoi skręcamy w lewo i następnie w prawo na ZIELONY i nim ciśniemy na Cyl na Hali Śmietanowej (po pewnym czasie ZIELONY przejdzie w NIEBIESKI ale potem wróci do ZIELONEGO). Z Cylu CZERWONYM na Krowiarki i dalej przez drogę i CZERWONYM na Babią Górę.
  9. Z Babiej Góry CZERWONYM zbiegamy na dół do Markowych Szczawin a następnie przez Jałowcowy Garb, Mędralową, Przełęcz Głuchaczki, Jaworzynę, Beskid Krzyżowski i Beskid Korbielowski do Przełęczy Glinne.
  10. Z przełęczy Glinne NIEBIESKIM szlakiem w górę Pięciu Kopców stamtąd CZARNYM na Halę Miziową skąd CZERWONYM na Trzy Kopce.
  11. Dobiegamy do Trzech Kopców i tam skręcamy w lewo na szlak NIEBIESKI. Biegniemy przez Wielki Groń i docieramy do Przełęczy Glinka.
  12. Po przejściu ulicy nadal podążamy NIEBIESKIM po drodze wchodząc na Oszust, Wielką Rycerzową tu skręcamy w lewo na CZERWONY i biegniemy nim przez Kikulę i Wielką Raczę do Zwardonia.
  13. Zbiegamy na dół CZERWONYM i na głównej ulicy w Zwardoniu wbiegamy na NIEBIESKI przebiegamy nim przez drogę dwupasmową (wiaduktem nad drogą) i nadal NIEBIESKIM Przebiegamy drogę , mijamy po prawej Koczy Zamek i drogą między zabudowaniami a potem już szlakiem cały czas NIEBIESKIM dobiegamy do schroniska na Przysłopie pod Baranią Górą .
  14. Skręcamy w prawo do góry na CZERWONY i nim na Wierch Wisełka a potem w lewo na Baranią Górę.
  15. Tam skręcamy na szlak NIEBIESKI i nim dobiegamy do asfaltu a potem do Szarculi i CZERWONYM do Przełęczy Kubalonka.
  16. Z Kubalonki (po przejściu drogi) biegniemy CZERWONYM na Kiczorę, Kyrkawicę, Wielki Stożek, Mały Stożek, Cieślar, Soszów Wielki, Soszów Mały, Przełęcz Beskidek na Wielką Czantorię.
  17. Z niej CZARNYM (tuż za Wielką Czantorią jest słynne czeskie schronisko z tanim i pysznym piwem) w kierunku na Czantorię Małą a następnie ŻÓŁTYM w kierunku na Ustroń.
  18. W Ustroniu biegniemy ŻÓŁTYM a potem Myśliwską, Partyzantów, w lewo 3 Maja, w prawo Słoneczną, w prawo na Grażyńskiego a następnie Szpitalną, Leczniczą, Uboczną, Leczniczą, Źródlaną i na szlak
  19. CZERWONYM wbiegamy na Równicę a tam przy schronisku w lewo na ZIELONY i nim zbiegamy aż do Brennej.
  20. W Brennej w prawo główną aż do CZARNEGO i nim w lewo na Błatnią – po drodze wchodzimy w ZIELONY.
  21. Z Błatniej ŻÓŁTYM biegniemy na Klimczok a z niego na Siodle pod Klimczokiem w prawo CZERWONYM do Przełęczy Karkoszczonka.
  22. Stąd nadal CZERWONYM do przełęczy Salmopol a dalej CZERWONYM na Malinowską Skałę a tam w prawo ZIELONYM na Magurkę Wiślańską a z niej CZERWONYM na Magurkę Radziechowską
  23. Na Magurce Radziechowskiej skręcamy w lewo na ZIELONY i nim biegniemy do Ostrego. Na głównej drodze skręcamy w lewo aż do hotelu Zimnik a przed nim w lewo na szlak NIEBIESKI
  24. NIEBIESKIM biegniemy do samej góry na Skrzyczne.
  25. Ze Skrzycznego zbiegamy ZIELONYM a następnie CZERWONYM a na przełęczy Siodło skręcamy w lewo i biegniemy drogą aż do płyt a za nimi wzdłuż rzeki Żylicy aż do Amfiteatru gdzie nareszcie kończymy. A na Mecie czekamy na Was my, jedzenie i zasłużony odpoczynek.

NEWSLETTER

Zapisz się, a będziesz otrzymywać najnowsze informacje o nowych zawodach i wynikach oraz najnowsze aktualności